diumenge, 13 de desembre del 2009

Cursa del Gall (10 km i 300 mts d+)

Cursa curta i força ràpida per corriols cap a la zona de Sant Benet de Bages en un dia d´hivern (sort que ha sigut a les 11h). Acostumats a fer 20 km com a mínim, últimament, això de fer només 10 km s´agraeix, tot i que és un altre tipus de cursa, molt ràpida, com ja he dit, on les pulsacions estan sempre a tope!

Passo a buscar al Jaume Mayor i anem cap a Sant Fruitós (també s´agraeix que sigui a casa...). Allà ens trobem a força gent coneguda (Jordi Badia, Toni Beltran, Marc Sabata, Josep Vilanova, i la gent del Nat´s (Jordi i Gemma, Pitu, etc), com no podia ser menys, ja que l´organitzaven). La sortida és puntual i desseguida es forma un grupet capdavanter amb les figures de sempre (Sergi Rodriguez i companyia), amb el "fenòmeno" del Badia (alias el calorós) trepitjant-los els talons, i nosaltres força aprop també (al Jaume li costa escalfar el motor, com a bon motor diesel que és, però al final, tampoc perdona).

Cap al km 8, ja a la última baixada tècnica, em torno a fotre una bona galeta, i sort dels guants, ja que em faig un bon trau a la mà dreta (estic gafat últimament). Arriba el Jordi Badia el 17è amb un temps de 47 min, i nosaltres arribem amb 49 min (en el moment de fer la crònica no hi ha classificació, però devem haver arribat sobre la posició 30).




7 comentaris:

  1. ENHORABONA, CADA DIA ESTAS MES FORT.
    ENDAVANT I FOT-LI CANYA. J.F.M.

    ResponElimina
  2. Felicitats per la Crònica... la podem penjar a la web del Posa't en Marxa - Organitzadors de la prova???

    ResponElimina
  3. Ei! sou uns matats tant còrrer!! Còrrer és de covards!!!

    ResponElimina
  4. EI!! se sap quan penjaran la classificació???

    ResponElimina
  5. Jo dic el mateix. Volem la classificació ja!!!
    Jo vaig fer la cursa en 56 minuts Està bé aquest temps o què. No fa gaire que corro.
    Gràcies.

    ResponElimina
  6. Ei, que jo no soc de la organització..... Em van veure la crònica i em van trucar per demanar-me si la podien publicar, això és tot.
    Crec que van tenir algun problema i només sortirà la classificació dels 50 primers (això em van dir....)

    ResponElimina