diumenge, 6 de juny del 2010

Cursa del Mosquit (10 km)

Resum: MOLTA CALOOOOOOOOR!
Ahir a les 17h vaig sortir de casa corrent per escalfar fins al Parc de l´Agulla, però no calia escalfar gaire ja que el termòmetre de la farmàcia indicava 32ºC. Vaig tardar més qe mai a arribar al Parc de l´Agulla de Manresa. Allò era un aperitiu del què ens esperava.

Allà al parc, moltes cares conegudes: desde l´organització, Xavi Flotats i Valentí Cots, als quals aprofito per felicitar-los per l´excel.lent feina feta, fins a gent que no havia vist mai a córrer. També hi havia el David Turull, en Jordi Badia, en Robert Monrós, el Marià Trilla, en Josep Gras, en Marc Sabata, Marc Sancliment, etc...

Després d´una cua força llarga, aconsegueixo el meu dorsal. La veritat és que no s´esperava tanta gent i s´han desbordat (uns 250 inscrits finalment), amb força gent que s´ha quedat sense dorsal.... A conseqüència d´això, la cursa comença amb 15 minuts de retard (mal dia, ja que després de la cursa he quedat amb el meu germà per anar a un concert....).
Tinc intenció de fer uns 42 minuts, més o menys, i començo els 2 primers km a bon ritme (4 min/km), però a partir del tercer km ja veig que serà molt difícil mantenir-lo, ja que la sensació de calor és molt forta. Sort de la gorra i dels 2 avituallaments amb aigua molt fresca que hi havien.... Finalment arribo amb 43´51, 33è de la classificació general.

Acabo de llegir el blog del Xavier Bonastre de TV3, que també va fer-la, i he vist que a ell també li va afectar, i just al darrera meu va arribar la primera noia i va caure desfeta i es veu que li van tenr que posar suero; o sigui que ha sigut força general. O sigui que l´any que ve, s´hauria de fer més tard.

1 comentari:

  1. Pel que explica tohotm devia ser dura de nassos !
    Felicitats pel temps i classificació tot i la calda.

    ResponElimina