diumenge, 26 de juny del 2011

Cursa de la Campana (14,5 km)

Resum: Cada any millor!

Un dels avantatges que té fer les curses de casa és que no t'has de llevar de matinada, i en diumenge això s'agraeix molt! Així que em llevo a les 7h, esmorzo, i passo a buscar al Jaume Mayor i al David Turull per anar cap a Vacarisses: 4a edició de la cursa de la Campana i 4a participació meva! Com cada any, problemes per aparcar el cotxe, recollim els pitralls (gràcies Toni per aconseguir-nos un pel Jaume, tot i tenir les inscripcions tancades desde fa setmanes). Moment per saludar a tots els coneguts (cada cop son més i no em vull deixar a ningú...), i foto de rigor pel blog.



La cursa comença puntualment amb les campanades de l'església, a les 9h en punt. L'inici és en baixada i el grup capdavanter on hi ha la Mònica Ardid, va molt relaxat, cosa que permet que gent com jo puguin seguir el seu ritme, fins que arriba una forta pujada i és fa la selecció natural i on tothom es posa al seu lloc. Així, tal com ja he comprovat en vàries curses que tenim un ritme similar, formem un grupet molt macu amb l'Isma Molina i l'Isabel Olivan, amb qui tenia un deute pendent desde la Mitja de Tarragona (ja que vaig fer el meu millor crono tot seguint-la), i li faig de llebre força estona, fins que a falta de pocs km decideixo apretar més perquè em trobo molt bé!



Arribo en una sorprenent 19a posició (de més de 400 corredors). Cada any millor: l'any passat vaig quedar el 45è; i la cursa, cada any millor també! Si ja era prou maca, aquest any han eliminat l'únic tram d'asfalt a ple sol que hi havia, i es fan molts corriols, cosa que amb el calor d'aquest any, ha sigut tot un encert. Felicitats Toni! Tens una de les millors curses de la zona... En Jaume arriba el 44è amb 1h17 i el David el 137è amb 1h27. Ens avituallem i mengem una mica per reposar les forces, i tornem cap a casa, que la family ens espera!

Videos de la cursa:

http://www.youtube.com/watch?v=Y_k9SNAGrRY&feature=player_embedded (surto al segon 50)

http://www.youtube.com/watch?v=LHT7RmeRz94&feature=player_embedded

1 comentari:

  1. MOLTES FELICITATS, NO ENS ESTRANYA GENS QUE MILLORIS CADA CURSA QUE FAS. T'HO MEREIXES PER L'ENTRENAMENT QUE FAS. ENHORABONA I ENDAVANT.
    PETONS. PARES.

    ResponElimina