diumenge, 13 de novembre del 2011

Duatló de Puigreig (7km + 22km + 2km)

Resum: millor en bici de carretera que en btt...




Després de dormir com un tronc tota la nit, ja que no tenia cap mena de pressió perquè feia molts mesos que no agafava la mountain bike i m'ho vaig voler prendre com un bon entreno, em passa a buscar el Jordi Badia a les 8h30 i marxem cap a Puigreig. Aparquem, anem a buscar pitralls i obsequis (una altra samarreta per la colecció, aviat arribaré al centenar...). Deixem la bici a boxes, fem la foto pel blog i escalfem una mica.


A les 10h comença la duatló amb el primer tram de running. Ens situem força endavant per evitar taps i els dos primers kms son molt ràpids amb més baixada que pujada. Li trec uns metres al Jordi i passo pel km2 amb 8 min. Aquí comença la pujada, entre corriols i pistes, i em noto una mica tocat, moment que m'atrapa el Jordi. A partir d'aquí fins al final ja anirem plegats.





Arribem a la transició amb 33 min en la posició 27 i 28 respectivament. Jo faig la transició amb temps record (llàstima que no surti a la classificació...), ja que no he de canviar-me les bambes (he decidit fer la meva tàctica de posar els calapeus de tota la vida a la bici). De totes maneres, el temps que li trec es mínim i abans d'arribar al km 2 m'atrapa i em diu que em posi a roda: jajajajaja, el tio flipa, vaig com una moto i no vull forçar més la màkina... Total, seré breu i només diré que el tram de btt ho passo molt malament: tres caigudes tontes (a part de tenir que baixar uns quants cops més de la bici), mal d'esquena (avui encara me´n fa), fang, massa gent que ha quedat per darrera meu al running i que em vol adelantar tant si com no, què mes voleu que us digui? Una pm...
Per fi arribo a la transició final sense ganes de córrer, però tot i així faig els 2 km de l'últim tram en poc més de 8 min, i arribo amb un temps final de 2h07´42 en el lloc 49è. El Jordi em diu que no fa gaire que ha arribat (va arribar el 42è amb 2h05´30).

1 comentari:

  1. AIXO PER NO ESTAR ENTRENAT. SI HO ARRIBES ESTAR
    FAS UN TEMPS MAGNIFIC. FELICITATS. PARES.

    ResponElimina