diumenge, 25 de novembre del 2012

Cursa ARCS Rajadell (16 km i 1000 mts d+)

Resum: Retorn amb bones sensacions

Avui pot ser un gran dia! A les 8h45 em passen a buscar el Manel Deli i el Jordi Badia, i marxem a Rajadell, on té lloc la primera de les curses del circuit ARCS, que intentarem fer-lo tot. Anem a buscar els pitralls, escalfem i ens fem la foto de rigor (avui he canviat la samarreta del Nat´s per una bona causa....).


A la línia de sortida, i just abans de començar, un crit espontani i unànim: IN-INDE-INDEPENDÈNCIA! La gent s´emociona i tothom surt com una fera. Després d´una forta baixada, comença la pujada contínua que ens portarà després de 9 kms fins al Cogulló, el punt més alt de la cursa. Les sensacions són boníssimes i em sento totalment recuperat de la lesió de les dorsals (no així de la meva maleïda hèrnia a les lumbars, i que em va tenir tot el dissabte amb voltarens...).

A partir d´aquí comença la baixada, en alguns llocs força tècnica, i que em fa adonar que no és el terreny més adequat per mi. Em torço el turmell un parell de vegades, i en una d´elles m´obliga a parar i tot. Ara a la tarda em fa mal i espero que no sigui res. 

Formem un grupet de 4-5 corredors i amb un d´ells, l´Ernest (al darrera meu a la foto), anem plegats des dels primers quilòmetres, arribant junts a la línia d´arribada. Arribo amb molt bones sensacions, difrutant moltíssim, amb 1h30, el 30è de la classificació general (d´un total de 212 corredors) i 3r veterà!!!!. El Manel arriba el 39è amb 1h32 i el Jordi Badia el 91è amb 1h39.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada