dilluns, 21 de desembre del 2015

Mitja marató de Vilanova (21 km)

Resum: Road to NY!

Després de passar-me el dissabte prenent antinflamatoris per la maleïda lumbàlgia, em llevo diumenge com nou. Avui és un d'aquells pocs dies que tinc papallones a l'estómac; nervis per saber si aconseguiré l'objectiu de baixar de 1h25 per entrar al grup "time qualifiers" de la marató de NY 2016, i evitar pagar un paston a una agència de viatges per un dorsal. 

Arribo molt d'hora a Vilanova per recollir dorsal. Busco un bon lloc per aparcar des d'on sortir sense problemes quan acabi la cursa. Em canvio, estiro, escalfo i vaig cap a la sortida 10' abans per poder sortir dels primers i evitar taps, doncs no hi ha calaixos de sortida i hi ha 1.200 runners (una cosa a millorar). 


Allà em trobo al Marc Vila, excompany de classe a la Salle, i m'explica que ha estat 2 anys sense córrer per culpa de l'esquena, també. Em diu que també vol anar a 4'/km.


La cursa comença puntual a les 10h. Temperatura ideal per córrer. De seguida em dono compte que no és la cursa ideal per fer marca, i penso que l'he cagat... Tot i això, em sento be i passo pel 10 mil amb 39'. Els kms van passant i cada cop em costa més anar per sota de 4. Buff, a partir del km 15 és brutal l'esforç, amb algun km de pujades a 4'30. Fins i tot dubto de si podré aconseguir-ho, perdent tot el marge que havia agafat. Al km 20 finalment em relaxo perquè veig que ho aconseguiré i son els millors moments. Arribo amb 1h24'29" (88e de 1110 arribats). El meu rellotge marca 21,5 kms @ 3'59"/km de mitjana. NY m'espera!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada