dimecres, 8 de maig del 2013

Duatló de Sant Fruitós (5+17+2,5 km)

Resum: Un fixe a la meva agenda!

Un any més, i ja van tres (les mateixes que porta aquesta duatló al calendari), cap a Sant Fruitós. La única nota negativa que li poso és que la facin a les 16h de la tarda, sense temps de païr el dinar i amb una calor que espanta.... Abans d´escalfar, ens fem una foto de l´equip (aquest any només som tres).


Comença el primer segment de córrer (4,4 km), i desseguida veig que serà un dia molt dur per culpa de la calor. De totes maneres, tinc bones sensacions, i acabo amb 15´37, a 3´33 min/km, amb el 22è millor crono.


Arribo a la intersecció, i com és habitual en duatlons i triatlons curtes, no em canvio les bambes i vaig molt ràpid. De totes maneres, no aconsegueixo agafar el grup del Pitu del Nat´s, i em quedo amb dos triatletes més, on els relleus no son gaire bons. Al tornar d´Artés, fa molt aire i els hi demano que fem relleus més curts, però abans d´arribar a St Fruitós ens atrapa un grup numerós amb el Xavier Alsina al capdevant. M´hi afegeixo, i acabo els 16 km en 28´20, a 33,9 km/h i el 36è millor crono.


Torno a fer una excel.lent intersecció bici-córrer, gràcies a la meva tàctica de les bambes, i faig els 2,2 km del tercer segment en 8´19 minuts, anant a 3´47 min/km, amb el 26è millor crono, la mateixa posició final de la general. Cal destacar que la parella del Nat´s formada pel Pitu i la Cris, guanyen la cursa per parelles, quins cracks!

Per acabar d´arrodonir el dia, aconsegueixo una foto amb dos dels meus ídols, l´un de muntanya (Agustí Roc), i l´altre de triatlons (Marcel Zamora). Piscolabis amb la familia que han vingut a veure´m, gràcies ninus! Què més puc demanar?



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada