dijous, 31 de juliol del 2014

Triatló Olímpic d´Andorra (750m+40km+10km)

Resum: Haurem de tornar-hi!
És una d'aquelles curses fixes al meu calendari, ja que a part de ser una olímpica diferent a les altres (es neda a 1600 mts d'altitut, bici amb fortes pujades i baixades, i running per dintre la ciutat), coincideix amb l'espectacle del Cirque du Soleil i aprofitem per passar tot el cap de setmana amb la family i fem un aperitiu abans de les merescudes vacances!

El dissabte a la tarda s'ha de pujar la bici al llac d'Engolasters, on hi ha la T1, i com que no tinc res al cap, penso que serà un plis plas pujar-la pedalant, i ja em tens cap a les dures rampes de la pujada d'Engolasters. Allà he quedat amb el Sebas Catllà, que fa la sprint i ha pujat amb cotxe, i baixo amb ell.


La logistica del diumenge es molt pitjor: ens fan llevar molt d'hora per deixar les bambes a la T2 d'Andorra la Vella i pujar amb bus a les 7h15 fins a Engolasters. A les 7h45 ja som al llac! 1h30 abans de la sortida; i jo em pregunto: què collons fotem tant d'hora? Fem passar el temps com podem, xerrant amb un i l'altre. Fa frescota: 13 graus, i per megafonia anuncien que l'aigua està a 14 graus i per tant, retallen la natacio a 750 mts. Millor, si està tant freda! A les 9h12 ens criden a l'agua patos i 3 minuts mes tard comença la natació. Quin fred! Deu meu! Em costa respirar. Els primers metres se'm fan molt durs. No estic acostumat. Per sort, el cos pot amb tot i acabo nedant bastant bé (sempre per la banda esquerra, mantenint a tothom a la meva dreta). Acabo els 750 mts amb 12'52" (posició parcial 92).


Transicio molt llarga, desde el llac fins a la bici i un cop l'agafes, al costat per una durissima pujada fins que pots pujar a sobre. A partir d'aquí, baixada molt heavy fins a Andorra i tornar a pujar i baixar. 40 km exigents, on el drafting no importa gaire i cadascu lluita amb si mateix. Acabo el tram amb 1h08'29" (posició parcial 56).


Començo a correr sense gaire bones sensacions. Sort que hi ha la familia animant-me i apreto les dents per accelerar el ritme (no porto el gps però conto que estic lluny dels 4 min/km. Faig la primera volta com puc, però a la segona volta tot canvia: em sento bé, i porto un ritme prou bo (el gel que m'he pres al final de la bici em deu fer efecte...). Acabo els 10 km amb 44'40 (posició parcial 53), i arribo a la meta amb un temps total de 2h11'30" (el 54è de la general i el 7è de la meva categoria).



El primer any la faig fer per equips, el segon any es va anular el tram de natacio perquè l'aigua estava a 8 graus i aquest any l'han retallat: L'any que ve haurem de tornar per fer-la sencera!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada