dimecres, 21 de gener del 2015

Cursa ARCS St Vicenç Castellet (15 km i 900 mts d)

Resum: Cal millorar a les baixades!

A les 8h45 em passa a buscar el David Turull. Fa fred i estic costipat (o em passa de cop o m'acaba de rematar). Arribem a St Vicenç de Castellet a les 9h. Anem a recollir dorsal i saludem als de sempre. Ens canviem al cotxe, sortim a escalfar una mica i anem cap a la sortida.

La cursa comença puntualment a les 10h. Sortim com sempre a fondo per evitar els taps de les primeres rampes. Passem pel carrer Gran, pel davant d'on vaig viure durant 27 anys (qui m'hagues dit llavors que 16 anys després estaria aquí....). Enfilem la carretera del Pont i d'aquí cap a buscar el primer corriol, on no evito dos o tres parades; i es que hi ha molt ferro i tinc força gent al davant.



A partir d'aquí, millor fer un resum per no extendre'm: pujades amb molt bones sensacions i adelantant a gent, i baixades massa lentes on m'adelanta massa gent. Realment avui comprobo allò que diuen que les curses es guanyen a la baixada, doncs he estat tota la cursa adelantant-nos amb el David Preñanosa (jo a la pujada i ell a la baixada) i al final m'ha tret mes d'un minut...

Arribo amb 1h26´ (el 47è de 241 arribats). El David Turull arriba el 80è amb 1h42' (el 117è). Joan Rubiralta: gràcies per haver vingut a animar-nos i fer-nos la foto a l'arribada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada