dilluns, 5 de gener del 2015

Cursa dels Nassos (10 km)

Resum: Quina manera d´acabar l´any!

Som 31 de desembre, avui es fa la cursa de Sant Silvestre a molts llocs, i aquest any per primera vegada a la meva vida aniré a la de Barcelona, una de les més populars del Món, on hi corren unes 10.000 persones. Surto de casa després de dinar, i arribo a Barcelona a les 16h. Deixo el cotxe a l´aparcament de la Mar Bella, em canvio i vaig al davant de la botiga de Prorunners Barcelona, on he quedat amb la gent del gimnàs Asme-Vintró, on vaig a nedar els migdies.


Ens fem la foto oficial (amb algunes absències, com el Victor o el Paco), i surto disparat a la cantonada Selva de Mar-Taulat, on he quedat amb la gent de la feina, qui m´han pagat la inscripció, de manera que avui correré per Agbar. Falta molta gent, ja que hauríem de ser uns 30. Fem la foto oficial.


Escalfo una mica i vaig cap a la sortida. Com que no he fet cap cursa d´asfalt de 10 km aquest any, em toca sortir desde l´últim calaix, darrera de 10.000 persones (impossible fer bon crono). Em dirigeixo al calaix sub40 i suplico que em deixin entrar. Fins i tot ensenyo la classificació de la mitja de Barcelona de l´any passat, on vaig fer 1h24', i al final em deixen entrar per pesat...

Estic motivadíssim! Intentaré baixar dels 40', tot i no haver fet gaires sèries, i entrenant poc per asfalt. La cursa comença a les 17h30. Estic 30 segons per arribar a la línia de sortida, això vol dir que tinc més gent a davant de la que em pensava i els dos primers kms vaig més a poc a poc del què voldria. Tot i això, anem a 3'45/km, i segurament m´ha anat bé. A partir del km 3, el grup ja s´ha estirat del tot i intento mantenir el ritme de 3'50/km, per tenir un coixí pels últims quilòmetres. Acabo molt millor del què em pensava, mantenint el ritme per sota dels 4'/km tota la cursa. A la recta d´arribada m´adelanta el Xavi del gimnàs Vintró i entrem un darrera l´altra amb un temps oficial de 39'28" (39'09" de temps real, descontant els segons de la sortida fins que arribes a la línia de sortida). Posició 670 de 9.842 arribats!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada