dissabte, 2 de juny del 2018

Cursa de l´Alba (24 km, 1100 mts d+)

Resum: Pitjor del què em pensava

Ara feia 7 anys que no la feia, però és d´aquelles curses que no et deixen indiferent. Dura i xula al mateix temps, et posa al teu lloc. Arribo apurant, doncs la carretera desde l´aeri cap a Collbató està tallada. Recullo dorsal i escalfo una mica. Em faig la foto de rigor.


Comença la cursa puntualment, surto dels primers llocs com és habitual, per evitar els taps a les escales de les coves.


Quan porto 1 km m´atrapa el màquina del Pep Gras, que aquest any estrena categoría Master, quin nivel. Aconsegueixo seguir-lo els primers kms, tot fent-la petar, però quan la cosa es complica, em deixa enrere. Cadascú al seu ritme, millor.


Arribem al Monestir de Montserrat, la meitat de la pujada, i fem un grupet de 3. Em poso al davant, tirant del carro. La pujada és el meu fort; i ja els aviso que a la baixada no contin amb mi… 




Arribem a St Jeroni, i un d´ells ens adelanta només començar la baixada, però amb l´altre del grup baixem junts tota la baixada, tot parlant del Mon de les curses; per casualitat, també ha fet la Romànica aquest any, tot i que no em quadra gaire, ja que li vaig treure més de 20 minuts, i aquí em segueix perfectament; és més, aconsegueix deixar-me enrere a l´últim km; coses de les curses de muntanya…


Arribo a la meta el 47è a la general, en 2h34’02” (el 16è veterà), lluny dels 2h22’ que vaig fer fa 7 i 8 anys, les dues últimes vegades que he fet aquesta cursa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada