diumenge, 1 de novembre del 2015

10 kms urbans de Manresa (10 km)

Resum: Visca la improvització!

M'aixeco diumenge després d'haver dormit una hora més i vaig a comprar el pa. Em donc comte que avui hi ha la cursa perquè estan posant les cintes. Veig l'Alba Gallardo a la taula d'inscripcions i li demano si encara queda algun dorsal, i sense poder dir res, em diu que me'n guarda un. Total, torno a casa amb el pa i li dic a la Montse. Ella va a caminar amb la Lidia. Crido als nens, esmorzem i anem a casa dels meus pares, al Passeig Pere III, per on passa la cursa. Els deixo allà i vaig a la sortida.
Escalfo una mica i saludo als molts coneguts i amics presents, entre ells el super Manel Deli.


A les 10:30 comença la cursa. Surto força endavant per poder anar còmodament. Vaig a 3:45/km amb un grup on hi ha el Pitu del Nat's i el Toni Bravo del Running Rios. Al km 2 atrapem a la Carme Tort, que va 3a classificada i decideixo quedar-me amb ella, ja que vaig massa forçat. Anem una mica per sota dels 4'/km i em sento molt comode aquí.


Em poso davant seu i l'animo a seguir-me per baixar dels 40'. De mica en mica anem atrapant a la 2a classificada, fins que al Passeig del riu (cap al km 8) l'adelantem. Estic disfrutant com un nen, i realment sembla com si la gent t'empentés amb els crits d'anims. Ara toca una llarga pujada, i la Carme va molt justa. La francesa treu forces i ens adelanta. Collons, que es farà llarg el quilometre que falta per arribar! Val a dir que la Carme intenta treure forces d'allà on no n'hi ha, però finalment no pot avançar-la i arriba en un excel.lent 3r lloc (i jo al seu darrere), amb un crono de 39'21". Jo quedo el 70è de 670 arribats.
M'encanta fer de llebre!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada