dimecres, 4 de novembre del 2015

Cursa de l´amistat (16 km)

Resum: Llàstima de perdre el dorsal...

Avui vaig a una cursa diferent. Diferent perquè és solidària, amb un recorregut xulo, amb logística important, i també perquè he perdut el dorsal i hauré de córrer com si fos un pirata, i això m'empipa força. Quedo amb el Víctor Almirall a les 7 al Tibidabo, deixem el meu cotxe i anem amb el seu fins al Castell de Montjuic. Ens trobem el Romà Rahola del TriAsme i ens fem una foto amb els del club.


Només arribar anem a veure si poden fer-me un dorsal, encara que sigui a mà, però això no és una cursa normal, és una trobada d'amics més aviat, i no hi ha ni taula d'inscripcions...
O sigui que a les 8 en punt comença la cursa i surto sense dorsal (i ja se que em portarà problemes). La baixada del Castell és ràpida, massa per mi i la meva esquena. Adelanto a un tipus que vomita mentres va corrent, estic flipant... Arribem a la part "plana", pujant per carrer Entença, i m'ajunto amb dos corredors més veterans que jo; anem per sota de 4'/km i falten uns quants kms encara (els més durs, ai que patirem...), però decideixo arriscar. Comença la pujada i passo pel km 10 amb poc més de 40'. Un dels dos veterans tira endavant i l'altre es queda. Pensant que la cursa té 18 km en comptes de 16, decideixo conservar una mica i guardar forces. M'adelanten dos o tres corredors, el gran David Patán entre ells. A l'entrada del parc del Tibidabo comencen els problemes, ja que veuen que no porto dorsal i no volen deixar-me entrar. No els hi faig ni cas i entro igualment. Arribo davant del dorsal 533, amb 1h14'. Després de donar mil explicacions i suplicar que m'apuntessin el nom i que havia quedat davant del 533, finalment ho fan, pero l'endemà comprobo decepcionat que han passat de mi i veig que hagués quedat el 29è de la general (de 700 arribats). El Xavi Fernandez arriba el 86è amb 1h18', el Victor el 108è amb 1h20' i el Romà el 243è amb 1h27'. Agafem el meu cotxe i tornem al Castell de Montjuic.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada