diumenge, 22 de novembre del 2015

Pujada nocturna a Montserrat (4,5 km i 530 mts d+)

Resum: I love Montserrat!

Tenint en compte que la Montse està a la fira de Milà, i que estic sol amb els nens, i per tant, diumenge no puc anar a la cursa dels maquis dels Tossals amb el Jaume i l´Efren, m´he apuntat a última hora a la pujada nocturna de Monistrol de Montserrat fins al Monestir de Montserrat. Deixo els nens a casa dels meus pares a les 17h i vaig a Monistrol. Hi ha força gent, però la majoria són caminadors (els que correm som uns 50 com a molt).

A les 17h30 surten els caminadors, i un quart més tard sortim els mountain runners. Els primers 500 mts són de baixada, fins a buscar el camí dels 3/4. Un guiri ha sortit cagant llets i ens treu ben bé uns 50 metres. Tots pensem que no coneix el camí i fotrà un pet com una gla...

La primera meitat són pel camí ample i es pot córrer. Em sento bastant bé. Però quan comença la pujada forta i les escales, el cor em va a punt d´explotar, treient el fetge per la boca. 


Sort que ja soc a la part final i queda poquet... Arribo el 9è amb 33´13". Parlo amb el guiri que ha guanyat, amb 26 minuts!!! És un alemany de Stutgart, i està fent una tesi a la Universitat de Bellaterra. També hi ha el Vicente Muñoz i la Teresa Forn, i baixo amb ells.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada