diumenge, 19 de juny del 2011

Cross de Callús (10 km)

Resum: Cursa d´última hora


Crec que mai ho havia fet, jo que sempre ho planifico tot i faig les inscripcions amb molt de temps d´antelació, aquest diumenge passat em vaig llevar i tot i no haver passat la millor nit perquè la Queralt havia vomitat a les 2h de la matinada, vaig esmorzar, i amb el permís de la mestressa, vaig sortir a tota pastilla cap a Callús, mitja hora abans de que comencés la cursa... Pel camí, truco al meu cosí Xavi, ja que viu allà i se que la fa sempre, perquè em guardin un pitrall. Però resulta que la nit abans ha sortit de juerga i el desperto.... Arribo i encara no han tancat inscripcions, o sigui que faig la inscripció. De sobte, apareix el meu cosí amb cara de no haver dormit gaire i també la farà.... quin crack! Abans de donar la sortida, ens trobem tota la gent del Nat´s que correm (Raimon Hernandez, Iolanda Garcia, Dani Giner, Cristian Sanchez i Josep Castellet) i ens fem la foto de rigor, i ràpidament es dona la sortida.




La cursa comença molt ràpid, i intento seguir al meu cosí, treient dos pams de llengua. Collons, sort que no ha dormit gaire, penso jo....



Fins a la meitat de la cursa, hi ha algunes pujades que al ritme que portem es fan força dures, però resisteixo com puc i arribem al tram de baixada. Allà em trobo molt còmode i decideixo fotre un "atxasso", ja que pel darrera la gent apreta molt. Em segueix en Raimon del Nat´s, i el Jordi Barbé, amic del meu germà Oriol.

Fa força calor i els avituallaments i una dutxa en forma de tot terreny amb una llança, s´agraeixen molt i molt. Ja cap al final de la cursa es posa a tirar en Raimon i el seguim com podem. Arribem tots tres amb molt poca distància entre nosaltres, en Raimon al davant (13è a la general de 160 corredors), jo el 14è amb 43´41, i el Jordi Barbé el 15è. Molt content i satisfet, torno cap a casa.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada