diumenge, 8 de gener del 2012

Cursa ARCS Callús (11,5 km i 550 mts d+)

Resum: En bona forma, tot i ser hivern...

Amb el cotxe ple (Jaume Mayor, Manel Deli i Jordi Badia) anem cap a Callús, on ens trobem moltíssima gent coneguda (Raimon, Iolanda, Juanje, Dani, Marc i Fons del Nat´s, el meu cosí Xavi, el Valentí Cots, el Joan Ramon Badia, el David Griera, etc). M´encanta córrer a casa!

Fa força fred (1ºC) i surto amb guants, samarreta tèrmica i xaleco a sobre. El primer quilòmetre és d´asfalt per dintre del poble, i sortim cagant llets per evitar el tap que ha anunciat l´organització al començament del corriol. Jo arribo al coll d´ampolla dels 30 primers i tot i així ens parem un moment (cap al darrera es veu que va ser un drama, i fins i tot la gent demanava “su turno”). Per evitar aquests taps, les organitzacions haurien d´intentar posar pistes amples (en pujada si pot ser), durant un parell de qilòmetres com a mínim, i així estirarien més el grup.



El Jordi Badia s´escapa des del principi i a la primera pujada m´adelanta el meu cosí. Jo segueixo al meu ritme, ja que vaig força endavant i no em trobo massa fi (tinc algun problema estomacal). Arribem a la primera baixada tècnica i adelanto al meu cosí, que ha sortit amb “bambes voladores” i s´ha equivocat de ple, ja que el terra patina força. A l´ascenció al punt més alt de la cursa deixo passar a la primera fèmina (la Laia Andreu), que puja molt i molt bé, i em poso a roda. D´aquí fins al final, les posicions qüasi no es mouen, només m´adelanta el Raimon del Nat´s (que m´espera uns segons i arribem junts amb 1h01´01 en la posició 26 i 27 respectivament) i la Laia arriba darrera meu. El Juanje arriba molt aprop nostre, amb 1h02´30, i conseguim una molt bona posició del Nat´s per equips, ja que puntuen els tres primers de cada equip.



El Valentí Cots arriba el 41è amb 1h02´45, el Jaume Mayor el 46è amb 1h03´50, el Xavi Flotats el 66è amb 1h06´10, i el Manel Deli el 74è amb 1h06´32.

1 comentari:

  1. UNA VEGADA MES MOLTES FELICITATS.
    PER LA PARTICIPACIO I COMPETIVITAT.
    ENHORABONA I A SEGUIR ENDAVANT.
    PARES.

    ResponElimina