dilluns, 20 d’abril del 2015

Duatló de Vic (7 km+34 km+3 km)

Resum: Una cursa perfecte!

A dos dies de la duatló l'organització retrassa la sortida prevista a les 10:30 fins les 11:45, o sigui que dinarem tard però ens podrem llevar més tard i esmorzar amb la familia, cosa que m'agrada moltíssim, doncs entre setmana no puc fer-ho.

Passo a buscar al David Turull i al Jordi Badia i anem a Vic. Aparquem i anem a boxes a deixar bici. Escalfem una mica i em trobo a dos companys del meu equip nou de triatlo: el TriAsme, l'Albert i el Xavi.



La duatló comença puntualment amb 7 km corrent per un circuit de cros molt xulo. Al primer km vaig a 3,40' el km i m'adelanta força gent.... Hi ha molt nivell! Prova d'això és que acabo els 7 km en 27'09" (3,53' el km de mitja), amb el 151è millor temps....

Faig transició a bici tant ràpid com puc per intentar mantenir la distància que he tret al Jordi Badia (crec que es l'únic que em pot atrapar a la bici). Aquest any no deixo les sabates de bici als pedals i em va força bé (temps similar a l'any passat i menys estressant). Tot i així, tinc molt marge de millora. Van passant els kms de la bici i estic pendent de quan m'adelantarà el Jordi..... Ja arribant, penso que potser m'ha adelantat a la primera transició, o que potser li ha passat algo, ja que no és normal. Arribo a la segona transició amb 1h08', amb el 158è millor temps.

Tinc ganes de ficar-me a córrer i adelantar corredors. Llástima que només siguin 3 km... Aquí veig al Jordi que va darrera meu i li porto uns 2 minuts, o sigui que li he tret 1' al córrer i 1' a la bici.... Acabo els 3 km amb 11'32", el 126è millor temps.

Al final, 1h47' en total, el 145é de 600 duatletes. Molt content, sobretot amb les sensacions, tot i estar al començament de temporada, i haver superat l'esquinç intercostal del mes de febrer. El Jordi arriba el 177è amb 1h49', el David el 248è amb 1h53', l'Albert el 322è amb 1h59', i el Xavi ha hagut d'abandonar després d'haver punxat dues vegades.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada