diumenge, 6 de desembre del 2015

Cursa Bell Race (14 km i 700 mts d+)

Resum: Cada dia pateixo més a les baixades

Avui torno a anar sol a una cursa, ja m´hi estic acostumant. Vaig al Restaurant la Sala de Sallent, i allà em trobo a molts coneguts, com sempre. Hi ha bastanta gent.


La cursa comença puntualment a les 10h. Fa força fred, però fa sol i és un bon dia per córrer. 


Intento no perdre gaires posicions i evitar taps a l´arribar als primers corriols. Em sento força bé avui, i penso que podré fer una bona cursa. Arribem al primer turó i toquem la campana. Comença una baixada molt tècnica i m´adelanta molta gent.  Per sort, no és molt llarga i tornem al terreny que a mi m´agrada més. Cap a la meitat de la cursa em trobo el Jaume Mayor que m´està esperant i m´acompanya durant dos o tres quilòmetres (gràcies company!). A partir d´aquí ja no hi ha més baixades "xungues" i disfruto moltíssim, passant per llocs espectaculars.


Arribo molt bé, ja que a la web posava que havien canviat el recorregut i que eren 16 km, i anava mentalitzat, o sigui que arribo bastant sobrat. Acabo en 1h17´57", el 32è de 244 finalitzats.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada