dimecres, 14 de març del 2018

Montserrat skyrace (25 km i 1500 mts d+)

Resum: Sorpresa!!!!

Avui toca una d´aquelles curses que s´han de preparar a consciència, si no vols patir. Jo arribo en un bon estat de forma, després de tres mesos fent muntanya i vàries curses de mitja distancia. Em llevo a les 6h30, esmorzo i vaig cap a Monistrol (aquesta vegada vaig sol). Recullo el dorsal i vaig a canviar-me i a escalfar.


A les 8h en punt donen la sortida de la skyrace (1 hora més tard la curta). Em conec molt bé el recorregut, ja que l´he fet vàries vegades entrenant i també en cursa (abans de ser skyrace, era la cursa de Montserrat Nord).



Els primers kms em serveixen per situar-me en un grup bastant còmode, fins que arribem a Santa Cecília, on hi ha l´avituallament. 


A partir d´aquí, comença el festival: pujada per la canal de St Jeroni, on encara hi ha neu, i sobretot, bastant de fang, amb la qual, es fa molt lenta. Tot i així, adelanto forces corredors, entre ells, el que quedarà el segon de categoria master. Arribem al punt més alt, a St Jeroni, i comencem la primera baixada forta, on m´adelanta el segon master. Però per sort, aviat torna a pujar. En direcció al camí de l´arrel, i el torno a adelantar. Em segueix tot el camí de l´arrel, i quan estem arribant a l´avituallament de Sta Cecília em demana si falta algun avituallament, i li dic que en 1 km hi arribem. Però quan hi arribem, jo no em paro, i ell tampoc. Comença la baixada tècnica fins a Monistrol, i m´adelanta. No puc pas seguir-lo, em faria mal. 


Arribo a la meta el 18è amb 2h51´, gairebé dos minuts més que el segon master. 


Tot això ho se després, ja que quan arribo, no soc conscient que he quedat el tercer. A la zona d´avituallament em crida un altre master i em demana si tinc més de 45 anys, ja que ell ha quedat darrera meu i segurament he fet podi. Ho demano a la taula, i em confirmen que he quedat el tercer de masters, i que a les 12h faran l´entrega de premis. Sorpresa total!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada