dilluns, 28 de novembre del 2011

Cursa ARCS Rajadell (15 km, 650 mts d+)

Resum: Les curses es guanyen a la baixada!



Després d'una setmana sense entrenar per culpa de l'esquena (desde l'estiu del 2010 que no estava tants dies parat), em llevo sense molèsties disposat a fer un bon paper i disfrutar a la primera cursa de muntanya del circuit ARCS a Rajadell, on estem apuntats els quatre ex-lasalians que entrenem junts habitualment.


Passo a buscar el Jaume Mayor, i anem cap a casa el David Turull on hem quedat també amb el Jordi Badia, i de camí rebem el seguent missatge: "A les 8h45 no estaré a punt, ja que no em puc aixecar de la tassa del wc; espero arribar a temps, ja agafare el meu cotxe". Jajajajaja, el pobre sembla el pupes...


Arribem a Rajadell i el tema del pàrquing està molt ben resolt per la organització. Anem a buscar pitralls, també el del David que es pot acabar desenganxant del wc i arriba just a temps per escalfar una mica i fer la foto de rigor. Cal dir que no hi ha cap obsequi de regal, tot i haver pagat 15.-€ d´inscripció, i diuen que has de fer les quatre curses... Crec que podrien baixar força el preu de la inscripció!



Comença la cursa a les 10h15, 10 min després de la sortida de les noies. Ja se que ho he dit varies vegades, però torno a dir que això es una putada per nosaltres i per elles, sobretot en curses amb molt corriol com aquesta, ja que les últimes provoquen taps i les primeres no tenen cap llebre a qui poguer seguir, i el crono final es molt pitjor del que podrien (no m'ho invento, son paraules textuals de la primera classificada femenina, la Laia Andreu).

Diguem que la cursa es pujada fins a la meitat i després tot baixada. Començo molt fort, em sento molt bé i em poso a davant del Raimon, el Jordi i el Jaume. Abans d'arribar a dalt del Cogulló les coses es posen al seu lloc, i m'adalanten el Jordi i el Raimon, però arribo dels 20 primers segur. La baixada és una altra història, ja que mai he sigut el meu fort i a sobre l'esquena comença a queixar-se, i decideixo no forçar (no és una excusa, ja que la desena de runners que m'adelanten van a una velocitat estratosfèrica per mi). També vull dir que la senyalització no era gaire bona, i m'he equivocat de camí un cop (i no he sigut l´únic pel què m´han dit....).


Al final arribo el 32e juntament amb el Jaume (31e), amb un temps de 1h27. El Jordi ha arribat el 13e amb 1h23 (molt bona cursa, felicitats crack, ets el nostre cap de files!), i el David, com era previsible, ha hagut d'abandonar per culpa dels problemes estomacals.

1 comentari:

  1. FELICITATS, FELICITATS!!!!!!
    AIXO SENSE ENTRENAR.
    ENDAVANT, PIT I COLLONS.
    JOSEP I T.

    ResponElimina