dilluns, 15 de juny del 2015

Cursa muntanya del Collbaix (13,5 km)

Resum: Bones sensacions

Després d'una setmana amb mal d'esquena (amb visites al fisio i osteòpata incloses), i dels 82 km (i 1000 mts d+) del dissabte en bici, no tenia gens clar com aniria la cursa i si la podria acabar. Avui em passa a buscar el David Turull i anem al Congost. Recollim dorsal i escalfem una mica. 


A les 10 comença puntualment la cursa. La idea es anar amb el David i veure com vaig. Se'm fa extrany no anar al 100% i tenir forces per parlar (més semblant a un entreno). 


Em sento massa bé i aguanto fins al km 4, just a la pujada del Collbaix, on decideixo posar una marxa més. Començo a passar corredors. Arribo a dalt i comença la baixada. No vull forçar i m'adelanten un parell de kamikaces. Els ultims kms es fan llarguets ja que el cansament del dissabte em passa factura. Arribo molt content, amb 1h10', el 15è de 133, i 3r de veterans! El David s'ha equivocat baixant, retallant 1 km, i arriba 1' darrera meu. 

De cara a l'organització, recomano que l'any que ve la facin 1 hora abans per evitar tanta calor. També és recomenable marcar millor el circuit, doncs molta gent s'ha perdut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada