dilluns, 7 de novembre del 2016

Mitja marató de Sant Cugat del Vallès (5+21+4 kms)

Resum: 30 kms de prova

Aprofitant la mitja marató de Sant Cugat, que no és plana com a Nova York, aprofitaré per la tirada llarga a ritme de marató (4´30/km). Arribo a Sant Cugat a les 8h30 i vaig a buscar el dorsal al club muntanyenc de Sant Cugat, però no hi ha ningú allà i un senyor ens diu que hem d´anar a l´arribada. Em trobo al Carles Boix, que ens vem conèixer a la mitja del Mediterrani, i també farà la marató de NY. Anem a buscar el dorsal, i torno al cotxe a canviar-me. Avui si que he tingut temps de sobres per tot.

Vaig cap a la sortida, on havia quedat amb un altre que farà la marató del grup de Corredors.cat, i que també volia fer els 30 kms a la mateixa velocitat, però no el trobo. A les 9h30 surten els de la cursa de 5 kms i a les 9h37 surto darrera seu. És perfecte, doncs tinc el circuit tancat i senyalitzat. De seguida em trobo els últims corredors i vaig adelantant gent. Faig els 5 kms en 22’30”, a 4’30” clavats, quina ràbia que faig…

Son les 10h en punt, sincronització perfecte, però els jutges encara no estan a punt i ens retrassen la sortida un parell de minuts. Surto força endavant, i m´adelanta bastanta gent; miro el rellotge: vaig a 4’15” i afluixo una mica. Al km 2 ve la pujada més forta de la mitja. Pugem fins al polígon d´Asepeyo (on l´Uri s´ha passat força temps recuperant-se de dues llagues). Agafo forces pensant amb ell.

La cursa continua passant pels polígons de la zona alta, i el perfil és totalment trencador, amb continus tubogans que impedeixen poder agafar un ritme. La verita tés que cap al km 15 (20 per mi), ja començo a estar tocadet. L´acumulació de kms comencen a passar factura. Veig al David Patan fent fotos i per sort em fa una foto, de rasquillada, però que és la única d´aquesta cursa. Una mica més endavant també veig a la meva cosina Montse Flotats, que estan mirant la cursa.



Arribo a la meta de la mitja amb 1h37, a 4’37”/km. Ja porto 26 km, i encara me´n queden 4. Els faig com puc: la majoria em surten a 5’/km, I arribo al km 30 i tinc tantes ganes d´acabar que paro en sec. Buff, pensar que d´aquí 15 dies hauré d´aguantar 12 kms més…. Ja se que serà NY i hauré descansat (o no…), però cada cop tinc més clar que disfruto molt més en distàncies més curtes. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada