diumenge, 30 d’abril del 2017

Cursa del Nat´s (11 km i 300 mts d)

Resum: Cursa obligatoria!

Tots els corredors del Nat´s tenim aquesta cursa com a obligatòria, i la veritat és que val la pena córre-la, sobretot després de canviar el seu recorregut (vaig fer el circuit farà unes tres setmanes, en un entreno organitzat pel mateix club). Sempre fa patxoca reunir tants corredors d´un mateix club…


Surto de casa corrent, doncs necessito fer tirades llargues, i els 11 kms de la cursa son insuficients (entre l´anada fins al Nat´s, la cursa i la tornada faré uns 20 kms). Arribo 5 minuts abans, just per recollir el dorsal a recepció i anar cap a la sortida. Saludo als amics i coneguts, fem les fotos corresponents i a les 9h30 comença la cursa.

És molt popular i desseguida em poso en llocs capdavanters. Vaig força al límit, però la posició i el toma i daca amb el Joan Ramon del club em motiva per seguir a tope.


Circuit molt xulo, força trenca-cames, com a mi m´agraden. A falta de dos kms li porto força distancia al Joan Ramon, però ell és millor rodador que jo i de mica en mica em va recuperant temps, i a falta de mig quilòmetre per arribar m´adelanta.


Arribo el 13è (de 126 arribats), amb un temps de 52´26". Fins l´any que ve!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada