dilluns, 19 de setembre del 2011

Triatló del Bar Porró (400 mts + 38 km + 8 km)

Resum: Per fi he disfrutat a la triatló del Porró


Un altre dia de cursa m´aixeco mirant el cel per culpa de les previsions dels homes del temps... Sembla que ho facin expressament, i que sàpiguen quins dies tinc cursa per preveure que farà un temporal acollonant; però una vegada més, res de res, un dia collonut, amb núvols i ni una gota!


Com no podia ser d´una altra manera, el dia comença a les 7h30 al bar, i un cop esmorzats, pugem amb la bici al parc de l´agulla, on deixem les bicis en mans de l´organització, i que les puja amb el camió fins al pantà de Sant Ponç.



Pujo fins al pantà amb el cotxe de l´Enric Costa, qui em farà una assistència impecable, i que gran part de mèrit del meu bon resultat en aquesta triatló és gràcies a ell, moltes gràcies nanu! Allà al pantà ens trobem molta gent que ha vingut directament, i em trobo amb gran part de l´equip de triatló del Nat´s (Albert Sarracanta, Juanjo Caprros, Eduard Aregall, Pitu Martin, Jordi Sagi, Esther Parera, David Costa, Nuria Sellares, Cate Stocker i Marc Sabata).


Està núvol i fot un airet molt fresquet, però en canvi, l´aigua està força bé, així que decideixo no posar-me el neoprè i nedar amb el mono. Ho preparo tot per la transició i desseguida ens criden per travessar a l´altra banda del pantà. Sense cap mena de dubte, aquest és el millor moment de la triatló! 60 cossos dins d´un camió.... Ho té tot: nervis, pudor de suat, agafar-te fort per no caure.... i el pitjor de tot, que ja no hi ha volta enrere!



A les 10h en punt comença la natació; aquest any està molt i molt ple, i seran uns 400 mts. Em situo al costat del David Turull per intentar sortir darrera seu de l´aigua i agafar la seva roda a la bici. Porta un ritme massa fort i ho pago quan arribo a 3/4 parts del pantà, ja que no puc qüasi ni respirar, i tinc que fer una estona de braça... Surto de l´aigua amb uns 7 minuts.


L´Enric m´està esperant al costat mateix de l´aigua amb la tovallola, els mitjons i les bambes; me les poso i surto volant a buscar la bici. Bingo! El David està just davant meu, l´atrapo i pugem junts la primera pujada forta fins a la carretera general, adelantant a força gent que han sortit molt bé de l´aigua, com l´Albert Serracanta, que ha trencat el rècord de la natació de tots els temps, quin crack! Tot pujant, l´Oscar Casals també s´uneix amb nosaltres i tots tres anirem junts tot el tram de bici. Nois, em va saber greu no haver pogut donar cap relleu (excepte a les pujades fortes on em sento molt millor), però és que no podia! Moltes gràcies de totes maneres.




Arribem a Santpedor amb dos o tres triatletes a pocs metres, i els adelanto tots a la transició, amb la meva super tàctica d´anar en bici amb les bambes de córrer, així, arribo amb el casc al manillar, tiro la bici i em poso a córrer (jo també he trencat el rècord de les transicions!!!! jajajaja). Em poso a 3´45 min/km, ja que al principi fa una mica de baixada (al final em sortirà a 4 min/km de mitjana, no està gens malament). El súper Enric també em segueix en aquest sector i em va donant referències: vaig el 6è i no m´he de preocupar pels del darrere, i em centro a intentar atrapar al Jordi Badia, que va just davant meu. Quan falten 2 km per arribar em diu que em porta uns 2 min, i ja veig que serà impossible, o sigui que faig els dos últims km disfrutant a tope. Faré un gran temps! Penso que a l´arribar hi haurà la Montse i els nens esperant-me i encara disfruto més! Genial, arribo el 6è amb 1h34´11, vuit minuts menys que la meva millor marca en aquest triatló.



3 comentaris:

  1. Cada dia més fort!! T'estimo..
    m.

    ResponElimina
  2. molt be, felicitats per la competició,i per les ganes que tens de superar-te.
    petons. pares.

    ResponElimina
  3. Carai, d'aqui res podi...
    Se't dona bé això! Com segueixes a aquest ritme de superació, l'any que ve primer :-)

    Salut !

    ResponElimina