divendres, 21 de desembre del 2012

IV Cursa del Gall (13 km i 450 mts d+)

Resum: Llàstima que no hi hagi premi pels veterans....

Un any més, i ja van quatre edicions, té lloc una de les curses fixes al meu calendari, per proximitat i perquè hi ha molta gent coneguda, però sobretot perquè és una bona manera de col.laborar amb la marató de TV3, aquest any dedicat a la cura del maleït càncer.

Em passa a buscar el Manel Deli, i anem a St Fruitós de Bages. Recollim el pitrall i saludem a tots els coneguts, que no son pocs (entre ells, el Xavi Palà, i l´Àlex Cristel, que ha vingut de St Cugat). M´oblido un dia més de fer la foto de rigor. Escalfem i anem cap a la línia de sortida. Aquesta és d´aquelles curses que la gent no gosa posar-se al davant, cosa atípica, ja que normalment hi ha cops de colze per agafar posició. La sortida és a les 10h30 i la temperatura és molt agradable.


Surt la penya cagant llets, i desseguida veig que no podré repetir el 6è lloc aconseguit l´any passat, ja que porto a uns 15 al davant. Per acabar-ho d´adobar, a la primera baixada, m´entrebanco i em foto una galeta de campionat! Quin mal al genoll... Per sort, en calent no em fa gaire mal i puc continuar. La veritat és que no tinc bones sensacions en tota la cursa i pateixo en excés. Al final, arribo el 14è amb 1h02. El Manel arriba el 17è amb 1h03, el Xavi el 22è amb 1h04, i l´Àlex el 90è amb 1h19.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada